1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Timshel BV

Snelle reacties op mails en met goed resultaat alles hersteld

Snelle reactie op mails.

Ander transport bedrijf organiseren. Vanaf aflevering bedrijf tot levering duurt meer dan 1 week. Dan bezorgt men, zegt dat je niet thuis bent en dan moet je het ophalen en dat kan niet op zaterdag en zondag.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Hartelijk dank voor je positieve feedback. Het doet ons deugd dat je tevreden was over onze snelle reacties op de mails en het goede resultaat.
Omtrent je opmerking over de zending: Wij versturen vooraf altijd een track&trace code via de mail zodat je weet wanneer jij je pakketje kunt verwachten. Wellicht is deze in de spam box terecht gekomen. De zending was donderdag de 9e verstuurd en vrijdag de 10e tevergeefs bij je aangeboden. UPS houdt je zending dan nog vijf werkdagen vast op het dichtstbijzijnde accespoint. Vooral in deze Covid-tijd blijkt een betrouwbare koerier van onschatbare waarde. Regelmatig evalueren wij onze samenwerking met de transportbedrijven en kiezen daarbij de beste mogelijke optie op dat moment.
Het spijt ons dat de logistiek niet helemaal soepel is verlopen. We kunnen ons voorstellen dat wachten op je herstelde data frustrerend kan zijn.
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen en wij wensen je veel succes met de herstelde bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja