1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

R.J. de Haan

Snelle communicatie over alle (on)mogelijkheden. Prima transportservice via UPS. Goede tussenrapportage over beschadigde/onbeschadigde files.

Professionele aanpak, helder overzicht van procedures en kosten.

Ik heb me niet gerealiseerd dat bestaande 'mappen' niet gerecoverd worden, het gaat puur om de bestanden. Dit leverde bij bv. mijn zelfgemaakte films onoverkomelijke problemen op. Een film bestaat uit scenes (bestanden). Als enkele bestanden beschadigd zijn lijkt dat overkomelijk, maar dan is de hele film waardeloos geworden. Ook zul je alle herstelde bestanden weer in de verdwenen mappen moeten plaatsen.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste heer de Haan,
Dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening. Fijn dat je te spreken was over de snelle communicatie, onze transportservice en de tussenrapportage over de beschadigde/onbeschadigde files.
Bij het verzenden van de filelist, ontvang je ook uitleg hierover. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en is het helder welke bestanden je terug kunt verwachten. Ook in jouw geval hebben we dit vooraf gecommuniceerd. Wellicht was dit voor jou niet duidelijk. Dus jouw opmerking wordt op prijs gesteld. We gaan intern bespreken hoe we dit in de toekomst nog beter kunnen communiceren.
Succes met de herwonnen bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja