1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

JG Wolters

Prettig, professioneel, uitstekende communicatie. Maar onlangs bleek mijn betaling bij DRN wel te zijn binnengekomen, maar niet door het financiële systeem te zijn herkend. Dat bleek te hangen op één code die ik niet correct had vermeld. Een code die NIET ONAFHANKELIJK is, maar samenhangt met de andere betalingskenmerken: ordernummer, mijn naam, en de hoogte van het bedrag. Ik vind het onacceptabel, dat een correcte betaling dan wekenlang in de financiële administratie kan hangen zonder te worden herkend. En dat ik in totaal 6 weken heb moeten wachten voordat ik eindelijk weer over mijn data kon beschikken.

professioneel, uitstekende communicatie, goede recovery

zie boven

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste heer Wolters,
Jouw feedback is meer dan welkom. Wij zijn er op gericht klanten de beste service te verlenen. Uiteindelijk gaat het om jouw positieve beleving van zaken doen met ons. We zijn blij dat je onze dienstverlening beoordeelt als: “prettig, professioneel en uitstekende communicatie”.
Jouw terugkoppeling over de betaling zullen we zeker aankaarten bij de betreffende afdeling en zullen proberen dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Onze welgemeende excuses voor het wachten.
Veel plezier met de herstelde bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja