Bea

>> Voor aanvang van de training te veel mail ontvangen, waardoor je door de bomen het bos niet meer zag.
>> De meest belangrijke mail met info/toegang tot benodigde lesbestanden (Lab?) niet ontvangen. Hierdoor 1e halfuur bezig geweest met downloaden van bestanden enz.
>> Lesmateriaal ontvangen via post niet compleet. Zou na gezonden worden maar nog steeds niet ontvangen. Cursusdagen zijn inmiddels voorbij.
>> Vitero werkt niet via zakelijke laptop. 2e dag via Teams was wel beter, maar betekende wel dat ik op 2 laptops moest werken.

>> niveau verschil in de groep was te groot. Één cursist was duidelijk al dagelijks met Power BI bezig, waardoor hij andere vragen stelde aan de docent. Online is dat storend, als je met opdrachten bezig bent!

>> prima docent

>> de problemen met het niet werken van Vitero, het moeten zoeken naar bestanden en het niet compleet hebben van het lesmateriaal maakt dat ik de hoogte van de cursuskosten niet in verhouding vind staan.

Reactie Computrain:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Bea. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Computrain

Score voor Computrain: 2/5