Andrea

Matig.
Omdat de fysieke sessie 2 x geannuleerd werd heb ik het toch geprobeerd maar eigenlijk is deze cursus niet geschikt om online te volgen en al helemaal niet in 4 dagen. De docent vloog van links naar rechts qua inhoud, was soms slecht te volgen, de online omgeving was ook instabiel bij alle deelnemers. Regelmatig vloog er iemand uit de online omgeving of was slecht te verstaan, incl. docent. Kortom; ik zou het niemand aanraden om deze cursus online te volgen. Niet voor herhaling vatbaar voor mij.

Reactie Computrain:

Wat jammer om te lezen, Andrea! We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je cursus alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de cursus als leerzaam hebt ervaren.
Computrain

Score voor Computrain: 1.5/5