Zeer vriendelijk en behulpzaam
Uw ervaring
Ik dacht dat er een sterretje in de voorruit van mijn auto zat, dus een afspraak gemaakt. Het telefonisch contact en face-to-face contact met Hassan van Carglass Eindhoven was helemaal top. Het bleek geen sterretje te zijn, maar super vriendelijk geholpen en hij heeft de moeite genomen het verschil te laten zien met een echt sterretje.