Glashelder advies en prima service
Uw ervaring
De ster in het voorraam had nagenoeg de grote van een twee euro muntstuk ik had al twijfels of het raam niet vernieuwd moest worden. Bij Carglass aangekomen had een monteur ernaar gekeken en had ook zijn bedenkingen. Hij adviseerde om het raam toch te verwisselen. Afspraak werd verzet omdat het raam besteld moest worden. Bij het tweede bezoek werd ik weer vriendelijk ontvangen en na alle administratie afgehandeld te hebben werd het ruit vervangen. Anderhalf uur later stond de auto met alle ramen schoongemaakt en de auto van binnen stofgezogen weer gereed. Ik kreeg nog wat uitleg wat wel en niet mocht, en kon weer naar huis. Top service en vriendelijk geholpen. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.