Reviews

Carglass

9.1 / 10
29750 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Stijn Springer

3/10

PLEXIGLAS EN VERBETERPUNTEN CARGLASS

Uw ervaring

PLEXIGLAS

Vanuit mijn ervaring is het verstandig om niet te kiezen voor een plexiglas zijruit. Bij mij was de plexiglas zijruit al snel verdwenen bij een ritje op de snelweg. :-(
Verder kwam ik er veel later achter dat indien je de keuze maakt voor plexiglas er geen haast/nood is bij de bestelling van de definitieve zijruit. Mijn auto werd voorzien voor de eerste keer van plexiglas op 27 december 2022, de tweede keer op 30 december 2022, echter de nieuwe ruit zal pas worden geleverd en aangebracht op 9 januari 2023. (Kanttekening: Nieuwe ruit zou geplaatst kunnen worden op 5 januari 2023 op locatie bij carglass echter gaat dat niet vanwege het feit dat ik zelf niet kan autorijden op dit moment door een blessure)

Verbeterpunten carglass:

- Duidelijk aangeven wat de consequenties zijn voor een klant bij
de keuze voor plexiglas.
- Geen valse beloften doen telefonisch.
Definitieve ruit zal geplaatst worden op 4 januari
2023 en op 2 januari 2023 telefonisch mededelen dat de ruit niet
eerder geplaatst kan worden dan 9 januari 2023.
- Adequater handelen als een klant een plexiglas ruit kwijtraakt.
(een afspraak op locatie klant zou dan gewaardeerd
worden.)

Overigens de medewerkers van carglass verdienen wel een dikke pluim op het gebied van vriendelijkheid.

Beveel ik het bedrijf aan.
Tuurlijk, fouten maken mag, het kost alleen wel een paar sterren in de beoordeling. ;-)

Carglass gaan we bij de volgende inbraak in mijn auto voor een beoordeling van 5 sterren?

Reactie Carglass:

Bedankt voor uw adviserende review, daar kunnen we altijd wat mee! Heel vervelend dat u niet alles goed is uitgelegd. Het klopt inderdaad dat wanneer een klant kiest voor een noodvoorziening/plexiglas, dan gaat de spoed eraf en gaat u mee in de reguliere planning. We gaan dan ook het gesprek terugluisteren zodat onze adviseur dit in het vervolg wel benoemt. Dat het plexiglas verdween tijdens het rijden had natuurlijk nooit mogen gebeuren en dat u daar eerder mee geholpen had kunnen worden ben ik zeker met u eens. Gelukkig geeft u ons een dikke pluim voor onze vriendelijkheid en de kans om een volgende keer u wel beter van dienst te zijn.... Let wel, hopelijk gaat dit nooit gebeuren ;).. Groeten Judith van Carglass


Score voor Carglass: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: