Reparatie niet soepel verlopen
Uw ervaring
Auto neer gezet op de afgesproken datum , ze hadden natuurlijk weer de verkeerde ruit besteld , ze wouden me wegsturen met een gebroken ruit tot in het nieuwe jaar , na enig aandringen kon het toch de volgende dag
Reactie Carglass:
Bedankt voor uw review! Vervelend dat de verkeerde ruit besteld was. Gelukkig bent u de volgende dag weer geholpen door ons. Groeten Judith van Carglass