Top service!
Uw ervaring
Altijd wat sceptisch door de reclames maar toch afspraak gemaakt. Blij verrast! Afspraak maken ging snel, ontvangst en service waren top. Prima koffie en binnen half uur reed ik alweer weg. Oja, reparatie is heel netjes, niet onbelangrijk.