Beetje chaos.......
Uw ervaring
't Ja, toen was even m'n auto weg....... Na schade (moest nieuwe voorruit in) werd de auto "naar opgegeven locatie" getransporteerd maar dit is niet geheel correct in het systeem ingevoerd.
Neemt niet weg dat het kijkglaasje op een nette manier correct is vervangen zonder bijkomende kosten. Alles netjes opgelost.