Een goed begin...is het halve werk
Uw ervaring
Voorruit Renault Master moest vervangen. Afspraak gemaakt, maar bij aankomst bleek dat er 2 versie van de ruit bestaan met én zonder achteruitkijkspiegel optie. Dit was vooraf niet gevraagd, maar op locatie werd het meteen gezien én eerlijk benoemd! Dus nieuwe ruit besteld en nieuwe afspraak gemaakt. Kostte me wel een dag extra, maar nu wel de juiste ruit. Kortom: op locatie top geholpen incl. prima wachtruimte met wifi en koffie. Maar.. kennis aan de 'voorkant' wellicht onvoldoende? Kostte mij (en waarschijnlijk ook de monteurs) extra tijd en moeite.