Top eerlijk
Uw ervaring
Aardige filiaal manager met 30 jaar ervaring
Met een team wat klopt. Goeie werksfeer!!
Er lag wat contant geld wat gevallen was aan de zijkant netjes aangegeven door het personeel, (als t weg was zou ik het ook niet doorhebben ) Eerlijk, betrouwbaar en snel.
(Op de coupe deur voorheen wat wind suis op hogere snelheden- is nu perfect afgesteld na me nieuwe zij ruit), vakmannen ✅ (locatie op de Atoomweg)