Voor niets op afspraak.
Uw ervaring
Zelf een paar dagen voor de afspraak gebeld of de ruit wel op tijd beschikbaar zou zijn aangezien ik een vrij zeldzame auto heb.
Dat zou geen probleem moeten zijn.
Toen ik op de afspraak kwam was de ruit er dus niet.
Een telefoontje om het mij te laten weten zodat ik niet voor niets zou komen was blijkbaar te veel moeite. Een verontschuldiging trouwens ook.
Geen grote ramp, maar kost mij wel weer een halve dag vrij nemen.
Bij de volgende afspraak was de ruit er wel, maar liep het ook niet soepel. Zo was o.a. de bestelde Nanocoating behandeling niet gedaan. Ruit uiteindelijk wel netjes geplaatst.
Positief was de communicatie met de callcentermedewerker, die was erg vriendelijk en kreeg het woord sorry wel uit haar mond.
Reactie Carglass:
Bedankt voor uw review, meneer Koppenol. Heel vervelend dat u niet vantevoren op de hoogte bent gebracht en een verontschuldiging vanuit het filiaal was zeker op z'n plaats geweest! Ik ga dit doorgeven aan onze klachtenafdeling zodat deze ervaring in de toekomst voorkomen kan worden. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Judith van Carglass