Goed werk
Uw ervaring
Nieuwe ruit goed geplaatst en de systemen goed afgesteld alleen jammer dat de groene milieu sticker niet heel van de ruit kwam terwijl mij dat wel verzekerd was.
Nieuwe ruit goed geplaatst en de systemen goed afgesteld alleen jammer dat de groene milieu sticker niet heel van de ruit kwam terwijl mij dat wel verzekerd was.