Niks te klagen
Uw ervaring
Helaas niet binnen 24uur gerepareerd, maar wel bijna. Daarbij had de monteur iets kapot gemaakt en gaf dat netjes aan en dat hij later terug zou komen om dat te fixen. 2 dagen later stond hij er weer om het te fixen. Hele vriendelijke monteur was het ook. Ik heb niks te klagen verder.
Reactie Carglass:
Dankjewel voor je feedback en je mooie 9 Dominique! Fijn dat wat kapot was gegaan binnen 2 dagen weer gemaakt kon worden! 👍
Marja, Customer Contact Center