Goede service en vakkundig personeel
Uw ervaring
Heel erg goed, zou bijna zelf een ster in de ruit slaan om door jullie geholpen te worden?
Reactie Carglass:
Super om te horen hoe tevreden je bent, maar sla toch maar geen ster in je ruit! 😉
Marja
Customer Service Carglass®