Goed, snel en klantvriendelijk
Uw ervaring
Moest voor voorruitvervanging naar CarGlass en ben daar uitstekend geholpen. Ik kon tijdens de vervanging gewoon werken aan een buro met koffie. voor dat ik het wist was het al klaar. de medewerkers waren ook zeer kundig en vriendelijk
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat je goed, snel en klantvriendelijk bent geholpen! ☕💻
Marja
Customer Service Carglass®