Carglass

Peter Ursem

Service

Uw ervaring

Allereerst viel het me mee, dat ik direct terecht kon bij Carglass. In de werkplaats werd ik vriendelijk ontvangen door de medewerker. Hij bekeek met mij de auto, controleerde de ruitenwissers en zag aan de veegsporen op het raam dat het eigenlijk wel tijd werd deze te vervangen . We spraken even over de auto. Hij heeft er ook zo een gehad. Na een kort en vriendelijk gesprekje nodigde hij me uit naar de wachtruimte te gaan en daar koffie te nemen. Ik heb uit de automaat chocolademeld genomen en me enige tijd verdiept in een tijdschrift. Af en toe keek ik naar het werk aan mijn auto. Men was bezig alle ramen schoon te poetsen, ook de ramen waar geen putje in zat. Ook de stofzuiger ging even door de auto. Na niet al te lange tijd was het putje in het raam aangepakt. Ik kreeg bij et afrekenen van de ruitenwissers een kaartje mee met een sticker die ik kan gebruiken in het geval van een nieuwe steenslag. Zo blijft de beschadiging schoon en is reparatie nog beter mogelijk werd mij uitgelegd. Na een vriendelijke groet vertrok ik.

Score voor Carglass: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: