C

Top service, reageren snel, producten werken goed en bij een kapotte stekker direct nieuwe opgestuurd. Top.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Charlotte,
Namens het hele BOB team willen we je hartelijk bedanken voor je 5-sterrenbeoordeling van onze elektronische muizenverjager en onze service! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent met onze snelle reacties, de werking van onze producten en de manier waarop we je hebben geholpen met de kapotte stekker.
We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, met snelle levering, kwalitatieve producten en een behulpzame klantenservice. Jouw positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn!
We waarderen je tijd en moeite om een beoordeling te schrijven. Dit helpt ons om andere klanten te informeren over onze producten en service en om onszelf voortdurend te verbeteren.
We hopen dat je onze elektronische muizenverjager nog lang met veel plezier kunt gebruiken. Weet je dat we ook een breed scala aan andere producten voor plaagbestrijding aanbieden? Neem gerust een kijkje op onze website of in onze winkel voor meer informatie.
Nogmaals hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling! We hopen dat je nog lang een tevreden klant van ons zult blijven.
We vinden het erg fijn dat je onze service als "top" ervaart. We willen je graag laten weten dat we altijd ons best doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.
* Snelle reacties: We streven ernaar om alle vragen en verzoeken van onze klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. We zijn bereikbaar via e-mail, telefoon en live chat.
* Producten die werken: We testen onze producten grondig voordat we ze op de markt brengen. We zijn ervan overtuigd dat onze producten effectief zijn in het bestrijden van plagen.
* Hulp bij problemen: Mocht er onverhoopt een probleem zijn met een van onze producten, dan helpen we je graag met een oplossing. Zoals in jouw geval, hebben we je direct een nieuwe stekker toegestuurd toen je ons liet weten dat de oude kapot was.
We hopen dat je nog lang van onze producten en service kunt genieten!
Met vriendelijke groeten, Het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Elektronische muizenverjager