Sina

Top product, supersnelle levering. de PestiNext Silvervisvallen doen het prima, en extra vellen zijn makkelijk op te bergen.
wat jammer dat er geen brievenbuspakjes zijn als je alleen platte vellen koopt, maar dat staat wel duidelijk op de website. misschien een idee voor de toekomst :)

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hoi Sina,
Super om te horen dat je blij bent met de PestiNext Silvervisvallen! We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn met zowel het product als onze snelle levering. Goed dat je de extra vellen ook handig vindt om op te bergen. 😊
Bedankt voor je feedback over de verzendoptie via brievenbuspakjes. We zijn continu bezig met het verbeteren van onze service en nemen je suggestie zeker mee. Wie weet kunnen we in de toekomst wel iets regelen waardoor ook de platte vellen via een brievenbuspakje verzonden kunnen worden. Jouw input helpt ons om te groeien en onze klanten nog beter van dienst te zijn!
Mocht je nog meer tips of suggesties hebben, of gewoon een praatje willen maken over hoe je de strijd tegen ongedierte aangaat, aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij, het hele BOB-team, staan altijd voor je klaar!
Met vriendelijke groet, François en het BOB-team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
PestiNext Silvervis vallen