R van den Heuvel

Website is duidelijk, echter heb ik de 1e bestelling nog niet ontvangen ondanks dat track & trace aangeeft dat het wel geleverd is. Heb dit meteen gemeld bij jullie maar tot op heden geen reactie. 2e zending is nog steeds onderweg.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste R. van den Heuvel,
Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Het spijt ons te horen dat er problemen zijn geweest met de levering van je eerste bestelling, ondanks dat de track & trace aangeeft dat het is geleverd. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn.
We zijn inderdaad afhankelijk van vervoerders voor een vlotte levering, maar het is absoluut niet acceptabel dat je eerste bestelling niet is aangekomen en dat je nog steeds wacht op de tweede zending. Ons team is momenteel bezig met het onderzoeken van het probleem en we zullen er alles aan doen om dit snel voor je op te lossen.
Het spijt ons ook dat je nog geen reactie hebt ontvangen nadat je dit hebt gemeld. We begrijpen hoe belangrijk het is om snel en adequaat te reageren op klachten en vragen. We zullen er direct voor zorgen dat je een reactie ontvangt en dat er actie wordt ondernomen om het probleem op te lossen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. We zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk recht te zetten en ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent met je bestelling.
Met vriendelijke groet, François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🚚📦

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Anti klimstrips