sandy boghe

Heb contact opgenomen omdat ik geen sleutels heb bij gekregen bij mijn rattenvanger. Maar nog geen reactie

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Sandy,
Bedankt voor je feedback, hoewel het spijtig is om te horen dat je jouw ervaring met ons met slechts 2 sterren hebt beoordeeld. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met het ontbreken van de sleutels bij je rattenvanger.
We begrijpen dat dit een belangrijk detail is en dat het frustrerend kan zijn om iets over het hoofd te zien. Ons team is er om ervoor te zorgen dat eventuele problemen snel worden opgelost. Het is jammer dat je nog geen reactie hebt ontvangen nadat je contact met ons hebt opgenomen. In dit geval is het altijd handig als je even de telefoon neemt. Ik kan het dan direct voor je oplossen. Helaas zie ik wel eens een mail over het hoofd waardoor dingen niet goed worden afgewerkt. Nogmaals excuus daarvoor.
We willen benadrukken dat jouw tevredenheid onze prioriteit is, en we nemen jouw feedback zeer serieus. Als je nog verdere vragen hebt of als er nog iets is dat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en staan klaar om eventuele problemen op te lossen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet, François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐀🔑

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Ratten vangers