De prijs / kwaliteit verhouding is heel goed. Voor deze vriendelijke prijs, met name het terugkomen binnen 5 weken voor de uitgroei bij te werken ben ik heel blij mee. Voor mij hoeft het geen hele luxe salon te zijn met dure koffie. Zoals het is, is het helemaal goed. Wel vind ik het belangrijk dat er met goede producten wordt gewerkt, en dat het personeel goed kan adviseren en product kennis heeft als je producten voor thuis wilt aanschaffen. Een goede verbetering is ook dat alle filialen nu jouw betreffende gegevens kunnen inzien wat betreft haarkleur etc.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.