Reviews

9.1 / 10
47154 beoordelingen
Schrijf beoordeling

100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

9/10

Ik kom om de 5 a 6 weken bij BrainWash om mijn haar te laten knippen. Ben daar zeer tevreden over, zit altijd heel erg naar mijn zin. Kapsters zijn uiterst klantvriendelijk en er heerst altijd een ontspannen sfeer. Soms moet ik wel een poosje wachten, maar dat heb ik er graag voor over.
Veel meer kan ik er niet over zeggen, ik ben en blijf een tevreden klant.
Wel wil ik nog even kwijt dat ik altijd een beroep doe op dezelfde kapster waarmee ik niet wil zeggen dat de overige kapsters niet capabel genoeg zijn. Maar de klik is er gewoon en ik ben altijd tevreden.


Score voor Brainwash: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja