S. Tissen

Helemaal prima!

Snelle verzending

Isabella Vandevelde

🔝goede service, alles voor de hobby bakker

Beschrijf hier jouw ervaring

Altijd in de wolken als mijn pakket arriveert. Top producten, steeds correct geleverd.👌🥧🍮

Tani

Always extremely happy with the products bought. Delivery always well. Products very good quality.

Marlies Vanden Abeele

Top

Beschrijf hier jouw ervaring

Altijd even correct en vriendelijk. Onlangs de hulplijn gebeld omdat de printer geen rood wou printen en ik werd onmiddellijk begeleid hoe ik alles moest doen. Ik had verwacht dat ik snel snel zou... Altijd even correct en vriendelijk. Onlangs de hulplijn gebeld omdat de printer geen rood wou printen en ik werd onmiddellijk begeleid hoe ik alles moest doen. Ik had verwacht dat ik snel snel zou worden afgewimpeld (zoals zo vaak bij een hulplijn) maar dat was zeker het geval niet! De inkt was voor de helft verdwenen na de reinigingen en ook hier kwamen ze met een mooie oplossing. Heel tevreden klant hier!

Jennifer

Geweldig!

Beschrijf hier jouw ervaring

Altijd fijne bakproducten en erg lekkere basismixen voor taarten.

Kimmy Vanderghote

Heel goede producten, snelle levering, topkwaliteit.

Beschrijf hier jouw ervaring

Al enkele keren iets besteld. Proper verpakt, goede kwaliteit, veel keuze in de webshops.

Lucy Heesink

Sabine De Bosscher

Vlot verloop.

Degelijke producten

Tina Seynaeve

Steeds geleverd volgens afspraak: besteld voor 22u is volgende dag reeds geleverd. Top Service!

Top leveringen!

André Ladan

Altijd snel geleverd

Beschrijf hier jouw ervaring

Sinds mijn pensioen, ruim anderhalf jaar geleden, ben ik gaan hobbybakken. Al aardig wat bakspullen aangeschaft via o.a. baktotaal. Uiteraard geef je dan ook veel baksels weg; wat is er dan leuker... Sinds mijn pensioen, ruim anderhalf jaar geleden, ben ik gaan hobbybakken. Al aardig wat bakspullen aangeschaft via o.a. baktotaal. Uiteraard geef je dan ook veel baksels weg; wat is er dan leuker om dit professioneel in te pakken met verpakkingen uit het ruime assortiment van baktotaal.