Gebruiksgemak
Boedelbak
Optische staat buitenkant
Technische staat

Rob Harsing

Tijdens zoeken op internet naar aanhangerverhuur in de Hoeksche Waard kwam ik op de site van Boedelbak terecht. Snel een locatie in de buurt gevonden en duidelijke info over de verhuur voorwaarden en kosten. Ook via de site een reservering kunnen maken voor de gewenste aanhanger en de gewenste datum/tijd.
Hierna ontving ik via de email een duidelijke reservering met alle gegevens.
Op de dag zelf de aanhanger opgehaald: formulier was kort en duidelijk en dus snel ingevuld, sleuteltje van het slot en de elektrokabel mee en daarmee konden we de aanhanger koppelen en op weg.
Ook terugbrengen was snel geregeld: aanhanger teruggezet, op slot gezet, sleutel en kabel ingeleverd en de borg min huurkosten contant terug ontvangen.

Duidelijke voorwaarden en website, alles snel geregeld, aanhanger zelf in goede staat.

Bij het aansluiten van de elektrokabel ontstond er wat sluiting in de verlichting. Zowel stopcontact als kabelstekker bleken kurkdroog en wat geoxideerd. Nu heb ik behoorlijk wat ervaring met aanhangers, dus de spuitbus contactspray lag al in de kofferbak. Deze even gebruikt en alles werkte weer naar behoren. Ook het slot ging wat moeizaam, maar daar hielp de spuitbus WD40 weer prima om het slot gangbaar te maken.
Dit zou echter een taak van de verhuurder moeten zijn. Kwestie van regelmatig nakijken en onderhoud.

Score voor Boedelbak: 4/5
Beveelt u Boedelbak aan? Ja