Gebruiksgemak
Sloten
Boedelbak
Optische staat buitenkant
Technische staat

Ik heb een aanhanger type C gehuurd voor een avond om meubels te vervoeren. Gereserveerd via de website van Boedelbak. Die is helder en overzichtelijk. Veel locaties beschikbaar, duidelijke mail na reserveren. Ik heb de aanhanger opgehaald bij een tankstation, waar de medewerkster als invalster aanwezig was. Zij deed haar best, maar moest zoeken naar de sleutels, en doordat het druk was bij het tankstation ontstond er al snel een rij.
De aanhanger was prima in orde, alleen het snoer was net wat aan de korte kant voor mijn Peugeot 2008, waardoor ik niet te scherpe bochten naar rechts kon maken. Dat ging goed, doordat ik niet veel hoefde te manoeuvreren.
Het afrekenen na het terugbrengen ging wat moeizaam, doordat de medewerkster hier kennelijk weinig ervaring mee had.
Al met al dus wat kleine probleempjes, maar het gemak van een huurlocatie dicht bij huis en een goede aanhanger maakte dat wel weer goed.

Goede website, eenvoudige keuzes, altijd wel een locatie in de buurt.

Maak het meegeleverde snoer een centimeter of 10-15 langer.
Misschien helpt een compacte instructie op papier (als die er niet al is) om personeel dat niet zo vertrouwd is met de procedures sneller te laten werken.

Score voor Boedelbak: 4/5
Beveelt u Boedelbak aan? Ja