Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Ik heb mede n.a.v. deze website belegd in 7 met name genoemde aandelen goudmijnen.

Duidelijke, overzichtelijke website. Goed onderbouwde analyses. Geloofwaardige beleggingsstrategie. Kan nog niets zeggen over tevredenheid over de bestelling, vandaar een 6.

Het verbaast me dat er geen aandacht wordt besteed aan bond ETF's (corporate of treasury). Bij een risicovolle aandelenmarkt past dit m.i. goed in een korte of middellange beleggingsstrategie. Kunt u daar iets over zeggen?

Reactie Beursman:

Beleggen in bonds (obligaties) is een vak apart. Wij hebben die specialisatie niet en daarom beleggen we er ook niet in. Het is juist dat men obligaties gebruikt als tegenhanger van gewone aandelen. In plaats van obligaties gebruiken wij daarvoor goudmijn- en zilvermijnaandelen. Want ook die stijgen bij een dalende rente of ellende in de wereld. Obligaties hebben op dit moment een negatieve rente bubbel risico (Er komt een moment dat de rente zo laag /negatief is dat niemand die geld kostende obligaties nog wil kopen). Goudmijn- en zilvermijnaandelen hebben daar geen last van.

Score voor Beursman: 4/5
Zou u Beursman aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Groep A,C,J,K.