Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Anne-Marie

Abonnement gekocht op vier pakketten. In de periode een aanbeveling ontvangen. En dat was niet via ING aan te kopen. Wel via DEGIRO. Dus daar ook een rekening geopend. Ondertussen was ik al uitgestapt bij Beleggen via Beheer, maar vindt in Beursman nog zeker geen alternatief als raadgever.

Het pakket was zo aangeschaft, dat was geen probleem. Daarna bleef het stil.

Een helder overzicht voor nieuwe instappers. Die krijgen geen advies wat te doen. Terugkijken op eerdere aankopen van Beursman heeft geen zin, zoal hij ook zelf stelt (overigens is alles van meer dan een maand gratis, dus daar zou je sowieso geen aankoop voor hoeven doen) . De Dienstverlening vind ik tot nut toe absoluut het geld niet waard.

Reactie Beursman:

Alles wat wij aankopen is zowel bij Binck als DeGiro te vinden. Het is juist dat er de afgelopen tijd minder aankopen zijn geweest. Risico's waren te hoog. Daarnaast stonden beurzen bijna op records of all time highs. Met onze ETF website trachten we na dips te kopen en na een stijging weer te verkopen. Die mogelijkheden waren er de afgelopen tijd niet. De beslissing om bijna niets te kopen was overigens wel juist. Beurzen zijn daarna gaan dalen.

Score voor Beursman: 1/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee