Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

De wekelijkse en maandelijkse vooruitblik en voorspelling zijn interessant om lezen.

Het aanschaffen van het product (één groep) was eenvoudig en verliep zonder problemen.

Sinds mijn inschrijving, een goede maand geleden, is er nog geen enkel advies gegeven, waardoor ik zelfs niet zeker ben dat ik wel degelijk ingeschreven ben. Daarom ook dat ik niet op alle volgende vragen een antwoord wou geven. Dat is echter verplicht om te kunnen doorgaan, daarom heb ik daar maar een 5 op gegeven. Qua 'aanbevelen van Beursman' is het dus voorlopig een 'nee'.

Reactie Beursman:

U volgt slechts 1 van de 12 groepen. In de groep die u volgt zijn inderdaad in de paar weken sinds u klant bent geen aankopen geweest. U geeft daarom een slechte beoordeling. Jammer want het was de juiste beslissing om in die groep niets te kopen. De meeste ETF's in die groep staan nu een stuk lager en rendement maken was niet mogelijk. Of er wel of geen koopkansen komen is afhankelijk van hoe het op de beurzen loopt. Geduldig wachten op het juiste instapmoment hoort bij beleggen.

Score voor Beursman: 2.5/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Groep F.