Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Hans Valkenburg

Informatie is duidelijk. Goede klantenservice. Kennis van zaken.
Ik heb regelmatig problemen gehad met het ontvangen van email berichten.

Uitgebreide week en maand verwachtingen.

Bij de aankoop van een beperkt aantal groepen om in te beleggen is spreiding van inleg belangrijk. Ik vind de informatie hierover te summier beschreven. Graag zou ik hier meer nadruk op zien en meer uitleg over de wijze waarop en wanneer deze spreiding is uit te voeren.

Reactie Beursman:

Dank u. Enkele maanden geleden hebben een aantal klanten helaas storingen met het ontvangen van e-mails ondervonden. Het was voor ons reden om over te gaan naar een andere e-mailservice. Het versturen van e-mails werkt nu weer perfect. Afhankelijk van wat voor spamfilters en instellingen klanten gebruiken blijft het aan te raden om info@beursman.nl bij de veilige afzenders te plaatsen.
U heeft gelijk spreiding is heel belangrijk. Daarom de keuze om met 12 verschillende groepen te werken. Beleggingen gelijkmatig over meerdere groepen verdelen geeft een goede spreiding. Teveel in slechts 1 groep beleggen is af te raden. Het is lastig om klanten bij een aankoop informatie over spreiding te geven. Het is afhankelijk van wanneer men klant is geworden, welke groepen men volgt en wat voor beleggingen bijvoorbeeld in aandelen men daarnaast nog heeft. Een klant zal afhankelijk van zijn eigen totale portefeuille moeten nagaan of hij wat betreft spreiding wel goed zit.

Score voor Beursman: 4/5
Zou u Beursman aanbevelen? Ja