De docenten zijn deskundig en weten veel te vertellen over de inhoud. De locatie in Eindhoven is top. Ik vond het vervelend om de lessen digitaal te moeten volgen (helaas kon dat op dat moment niet anders). De moduleopdracht en eindopdracht vond ik enorm onduidelijk omschreven, daarnaast werd er van uit gegaan dat je al 'Financieel adviseur' bent, terwijl veel juist in opleiding zijn om die stap te gaan maken. Mijn tip voor de moduleopdracht en eindopdracht zou zijn om een casus mee te geven aan de studenten en dat ze daar een advies/verbetervoorstel over moeten schrijven. Daarnaast heet de opleiding 'Adviseur Financiën Lokale Overheid', echter is het onderdeel 'Financiën' maar heel beperkt ter sprake gekomen, ik zou dit persoonlijk breder uitdragen. Het heeft privé veel impact, aangezien het buiten je werktijden om veel van je tijd vraag om het huiswerk te maken en de module- en eindopdrachten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal en de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke groeten,
Bestuursacademie Nederland