Roger

Docent heeft duidelijk veel kennis van zaken. Praat veel en heeft overal wel een voorbeeld bij. Voorbeelden over 'sneeuw witje' en de hobbits spreken mij persoonlijk niet aan en ik had ook idee dat de complete groep dan afhaakt. Focus in deze training ligt heel erg op het maken van de eindopdracht. M.i. te veel. Rest van de stof wordt nauwelijks besproken. Laatste middag worden alle opdrachten van cursisten stuk voor stuk doorlopen door de docent. Bedoeling is dat de hele groep meedoet, maar kwam niet echt los. Daardoor is het 14 x een 1 op 1 feedback gesprek van eerste versies van eindopdrachten aan de cursisten. Ik denk dat er meer uit deze training te halen is, door minder te focussen op de eindopdracht. Verder belangrijk voor toekomstige deelnemers is te beseffen dat deze cursus voor bedoeld is voor deelnemers vanuit de overheid. Op zich niet heel erg als je in het bedrijfsleven werkt, maar wel goed om te realiseren. Voorbeelden en uitwerkingen liggen soms net wat anders dan in het bedrijfsleven.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke groeten,
Bestuursacademie Nederland