Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Samir

Voor mij GROOTSTE MISLEIDERS VAN DE WERELD!
NOOIT ZULKE MISLEIDING ERVAREN (Seats and Sofas is er niets bij), zelfs na telefonisch contact om niet een middag te verspillen en voor niets heen en weer te gaan. Hele middag kwijt, daar gaat mijn middag klussen en daar gaat mijn net geen volle tank. Samengevat: Donderdag 28 juli in de ochtend gebeld en gevraagd wat de tarieven zijn voor (brede planken) laminaat (showroom en niet restpartijen). Ik heb ook gevraagd wat de prijs was EXCLUSIEF ondervloer en plinten. De prijzen op de website zijn "te mooi om waar te zijn" en ik heb ook aangegeven dat ik niet van ver wil komen rijden om teleurgesteld te worden. Afijn, de dame aan te telefoon verzekerde mij dat ik vanaf prijs X voldoende opties had voor breed laminaat, in verschillende kleuren, noemde x aantal kleuren op.

Eenmaal in de winkel aangekomen na een lang rijden, kreeg ik netjes een kopje koffie aangeboden. De vriendelijke dame die klanten verwelkomt is het enige lichtpuntje. Na wat rondjes gelopen te hebben in de winkel zag ik nergens laminaat (brede planken) voor het bedrag wat ik aan de telefoon hoorde. Na ontzettend lang wachten totdat een medewerker beschikbaar was, kreeg ik te horen dat ik bij een ander moest zijn. Weer een lange tijd gewacht en de medewerkster gaf aan dat er geen laminaat (brede planken) is in die prijsklasse en dat ik een andere collega moest hebben gezien ik misleid ben aan de telefoon. Voor de derde keer weer lang wachten en eindelijk was de collega in kwestie beschikbaar. Hij gaf aan dat er geen laminaat is voor de prijsklasse die mij aan de telefoon is verzekerd. Het verschil is ongeveer HET DUBBELE van wat er telefonisch is gezegd. Ik gaf aan dat ik het frustrerend vond omdat dit exact de reden is waarom ik in de ochtend heb gebeld. Ik ben mijn waardevolle klustijd kwijt, brandstof en energie voor jandoedel. Medewerker ging “even” overleggen en na voor een vierde keer wachten kwam hij met het volgende: het beste wat de medewerker kon doen is een euro per meter korting als ik geen plinten en ondervloer neem.

Kortom, het verschil met de website is gigantisch, het verschil met het telefoongesprek is het dubbele. Nooit zulke misleiding ervaren. Seats and Sofas is er niks bij vergeleken. Op de terugweg langs de Gamma gereden waar ze een aanbieding hadden van 45%. Daar mooi laminaat gekocht. Bij de Hornbach heb je meer keus en betaal je misschien de helft van Bebotarieven. In de aanbieding bij de Gamma, Praxis, Karwei of onderhandelen met de lokale laminaatboer en je bent minstens net zo “goedkoop” uit als Bebo. Ze zeggen “te mooi om waar te zijn”, dat is nu zeker gebleken. De koffie was redelijk, maar daar ben ik liever geen volle tank aan kwijt + hele middag.

Voor mij is het duidelijk; nooit meer BEBO!

Reactie Bebo Parket:

Beste Samir,
Allereerst bedankt voor uw review.
Maar wat ontzettend vervelend om te lezen dat u onze samenwerking niet als prettig heeft ervaren.
Graag zouden wij met u in contact komen, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen naar: info@bebovloeren.nl.
Graag hopen wij van u te horen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Vriendelijke groet,
Team Beboparket.

Score voor Bebo Parket: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: