Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Martijn

Na een advertentie op marktplaats contact opgenomen met Bebo parket, hierbij hebben wij gevraagd of er nog genoeg op voorraad ligt van een bepaalde vloer die wij online gevonden hadden voor een leuke prijs. Hier hebben wij zelfs twee keer voor gebeld, een keer voor en een keer op de dag dat wij naar de onderneming zijn gegaan omdat wij ongeveer 1.5 uur moeten rijden voor de vestiging. Twee keer werd er aangegeven dat er genoeg op voorraad lag, daarom hebben wij besloten om gister na werk langs te gaan. Over de vloeren valt er weinig te zeggen, die zien er fantastisch uit, maar de prijzen wijken erg af van de prijzen die online staan. Uiteindelijk hebben wij een medewerker gevraagd waar de betreffende vloeren dan te vinden zijn, daarop kregen wij als reactie dat er aan de kleur sticker op de vloer te zien is welke prijs de vloer heeft maar geen enkele kleur sticker betreft de prijs zoals die op de website vermeldt staat. Kort samengevat zouden wij per m2 ongeveer 20 euro meer kwijt zijn. Dit op zichzelf is natuurlijk niet erg netjes maar gebeurt vast bij meer bedrijven, maar als er 2 keer gebeld is omdat wij ver moeten komen en er wordt aangegeven dat er genoeg op voorraad is voelt wel erg vervelend.

Reactie Bebo Parket:

Beste Martijn,
Allereerst bedankt voor uw review.
Maar wat ontzettend vervelend om te lezen dat u onze samenwerking niet als prettig heeft ervaren.
Graag zouden wij met u in contact komen, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen naar: info@bebovloeren.nl.
Graag hopen wij van u te horen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Vriendelijke groet,
Team Beboparket.

Score voor Bebo Parket: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: