Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Jeffrey

Wij werden gelokt op de website van Bebo met een aanbieding voor een pvc vloer die voor 25 Euro pm2 werd aangeboden en bovendien zou deze gratis gelegd worden.
Bij aankomst uiterst vriendelijk ontvangen, we kregen zelfs koffie en een broodje, na enige tijd hebben wij de aan ons toegewezen verkoper verteld waar wij voor kwamen.
Deze verkoper kende de aanbieding niet en wist ook niet waar hij dat kon vinden in hun systeem, toen ik het zelf op internet opgezocht had, kon hij eerst de soort pvc niet vinden in de winkel en bood een ander soort aan, toen ik zelf de juiste vloer had gevonden in de winkel begon het gekonkel, eerst kon het niet voor die prijs, toen kon het niet gelegd worden en nog meer gekonkel waardoor het allemaal heel moeilijk leek te worden. Uiteindelijk na enig aandringen van mijn kant besloot de verkoper dan ons toch maar een aanbieding te gaan doen en begon met het schrijven van een offerte.
Toen hij naar drie keer weglopen van de tafel naar een leidinggevende eindelijk een offerte had gemaakt, en op zich een redelijke aanbieding aan ons had gedaan, en hij voor de vierde keer wegliep kwam hij terug met de mededeling dat de eerder aangeboden en nog op de tafel liggende offerte toch niet kon en dat het echt een andere vloer betrof, tevens beweerde hij dat de foto’s op hun eigen site van de artikelen (waarvan echt alleen een afbeelding van een vloer staat met een prijs erbij) niet de juiste afbeelding van artikelen maar slechts een sfeer foto betreft.
Ik heb toen de winkel met een slechte smaak in mijn mond verlaten en was me er bewust van dat afreizen naar Vriezenveen zonde van tijd was geweest.
Ik dacht dat zulke praktijken niet meer voorkwamen, omdat er toch geen mens meer intrapt, maar in Vriezenveen lijkt dit toch nog te lukken gezien het enorme pand en het aantal geparkeerde auto’s voor deur en het aantal bezoekers dat ik in het pand heb gezien.

Reactie Bebo Parket:

Beste Jeffrey,
Hartelijk dank voor uw review over Bebovloeren.
Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring bij ons heeft gehad.
Zouden wij u hierover mogen bellen? U kunt ons dan een Email sturen naar info@bebovloeren.nl
Alvast hartelijk dank.
Vriendelijke groet,
Team Bebovloeren.

Score voor Bebo Parket: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: