Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Niena

Waardeloos
Parket en laminaat besteld voor een flink bedrag met legkosten. Laminaat is goed gelegd. Parket wat minder en de plinten waardeloos. Kleur niet goed (alles was te licht en/of donker en daar tussenin maar paste totaal niet bij de kleur)(bleek achteraf verkeerd op de bon te zijn genoteerd en dat had ik óók niet gezien! Dûh wie is hier de expert? Pas maken en in neerleggen echt mega slecht. (Achteraf bleek er een extern klusjesman ingehuurd te zijn!)
Over de kleur, ja dat lag aan het eiken, kreeg busje kleurolie opgestuurd dan kon ik het zelf bijwerken. Dus niet.
Week later kwamen er 2 vloerleggers van Bebo zelf en die vonden de plinten inderdaad niet goed. Zij brachten andere plinten mee. Bij het uitpakken bleek dat hier totaal geen goede kleur tussen zat (uit een afvalbak uitgezocht?) Zij zijn zonder maar iets te doen weer weg gegaan.
Week erop werd ik gebeld, tja ik denk dat wij het qua kleur niet goed genoeg kunnen doen en kon het geld van mijn plinten gecrediteerd krijgen! (Moet nog gebeuren)
Oplossing:
Ik ben zelf maar op zoek gegaan naar passende plinten, heb ze gevonden én zelf gemonteerd en moet zeggen ze liggen er 10x beter in dan Bebo het had gedaan!
Een vloeren bedrijf die qua kleur en afwerking het zelf niet kan. Ga je schamen!
Update:
Ze komen hun toezegging van geld retour keurig na. Dus okay ik ga kritisch sterren verdelen!

Reactie Bebo Parket:

Beste Niena,
Hartelijk dank voor uw review over Bebovloeren.
Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring bij ons heeft gehad.
Zouden wij u hierover mogen bellen? U kunt ons dan een Email sturen naar info@bebovloeren.nl
Alvast hartelijk dank.
Vriendelijke groet,
Team Bebovloeren.

Score voor Bebo Parket: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: