Ontzettend lang gewacht met aanbieden bij postNL. Hierdoor veel te laat en ben ik zelf uit nood moeten gaan halen in Gouda binnenstad. Ik heb m’n uiterste best gedaan jullie te bereiken om te annuleren omdat het nog niet verzonden was door jullie. Ik heb via de chatfunctie geappt, toen gebeld via WA en later nog weer via telefoon. 0 reactie. Dus uiteindelijk slechts 1 van de 2 bestellingen alsnog verstuurd terwijl ik er nu dus niets meer aan heb.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.