Hoe blij was met Baking queen hoe teleurgesteld ben ik nu.
1 januari besteld, 2 januari bericht dat het verstuurd was. Op heden niks ontvangen. Gemaild, geen reactie. Gebeld, geen reactie, geappt. Geen reactie. Jammer!
Reactie Baking Queen:
Spijtig dat we een slechte review krijgen, aangezien je bestelling op tijd binnen gekomen is.