Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

R. Boot

18-7-2021 reisje naar de Vogezen, Gerardmer gemaakt.
Nadat wij thuis zijn opgehaald gingen o.a. via Schoorl, Oudorp, naar Heiloo, dat duurde minstens 5 kwartier, wat erg lang is.
Wat ons bij vertrek opviel was dat de leeftijd van de reizigers erg hoog was, en sommigen met stok en rollator liepen.
Tijdens de excursies bleek dat een aantal van deze mensen niet goed mee konden komen, de weg niet wisten, instructies van de chauffeur niet goed hadden begrepen. Hierdoor ontstonden misverstanden. Daar hadden wij last van, want op gegeven moment verwachten ze van ons dat wij de reisleiders waren. Het is geen groepsreis, ieder kan zijn eigen kant op gaan.
Wij zijn dan ook van mening, dat op een soortgelijke reis, of een reisleider mee moet, of de chauffeur loopt mee, voor diegenen die daar behoefte aan hebben.
Verder was er geen WiFi in de bus, chauffeur was prima, maar gaf weinig info over de reis.
Hotel was overigens perfect, prima kamers, ontbijt en diner zeer goed. Excursies waren goed, het boekje met informatie heel duidelijk.
Wij hebben het wel naar ons zin gehad, prima reis verder,
Ron en Else Boot, Alkmaar

Sterke punten tijdens uw reis

Hotel, excursies.

Zie boven, voor ouderen c.q. mensen die slecht ter been zijn, begeleiding of reisleider mee.

Score voor Bak Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Soort kamer/ arrangement: Gerardmer