Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Marian Jonker

Wij boekten op aanraden van mijn buren een 12 daagse busreis met BAK door Schotland. De goede ervaring die zij hadden met BAK is voor ons helaas niet van toepassing. Wij boekten van 24 augustus tot 4 september 2018.
De hotels waarin wij werden gedropt waren allen van slechte tot zeer slechte kwaliteit. Slechts 1 nacht hadden we een goed hotel in Aberdeen. Het programma was ook niet volgens belofte. Om Edinburgh te verkennen moesten wij zelf een gids inhuren om nog iets over deze stad te weten te komen. Dit heeft onze chauffeur geregeld. In Aberdeen was er geen genoeg tijd om iets te zien. In Oban (slecht hotel) hebben we de oversteek naar het belangrijkste eiland Mull gemaakt en zouden daar overnachten. Dit werd afgeblazen waardoor wij dus in een dag Mull bezochten en niets anders dat water hebben gezien. De rotspartij in het midden van de zee, is voor oudere mensen niet te beklimmen (levensgevaarlijk).
Het beloofde hotel op het eiland was afgeblazen en wij moesten weer terug naar Oban. 2 Uur gewacht om met de laatste veerboot weer naar het (slechte) hotel te gaan. WAARDELOZE DAG. Niks gezien van de hoofdstad of andere bezienswaardigheden. Hadrian' s Wall hebben we nooit kunnen vinden. Al met al hebben we een waardeloze vakantie met BAK gehad en wij kunnen het niemand aanbevelen. Ik zou u aanraden om deze reis eerst zelf te ondernemen en niet te verkopen aan oudere mensen. Er kunnen ongelukken van komen. Wij hebben in ieder geval niets van Schotland ontdekt.
De informatie staat goed in de brochure maar in de praktijk klopt er helemaal niets van.

De rots die wij moesten beklimmen is levensgevaarlijk en absoluut niet geschikt voor mensen boven de 65.
Al met al een waardeloze reis!!

Sterke punten tijdens uw reis

De chauffeur was een ervaren en veilige rijder. Door hem hebben we nog wat genoten van de reis. Ook heeft hij de gids in Edinburgh en een bezoekje aan een whisky distillery geregeld. (tegen betaling). De overtocht bij boot was het beste van de hele reis maar in een stapelbed slapen is voor oudere mensen heel moeilijk.

Score voor Bak Reizen: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Soort kamer/ arrangement: 12 daagse reis Schotland