Volledig mis
Beschrijf hier uw ervaring
Echt prachtig vorige week bestelling volledig mis door post.nl !!! In de zon geplaatst laten weten aan het bedrijf alles rechtgezet door het bedrijf en een prachtige levering gekregen !!!! Echt waar een toplocatie om te bestellen !!!!!! Ik zou zeggen bestel daar en je vangt zeker vis heb ook gehoord dat er terug tebo zal worden geleverd 👍👍👍👍👍 echt een pracht locatie om te beschermen en te bestelt👍👍👍👍👍👍👍‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ hopelijk doen ze zo verder ‼️‼️‼️‼️‼️
Verbeterpunten of tips
Alles àlles perfect