Mijn eerste aankoop. ik had wormen nodig voor mijn aquarium vissen. heb 2 kilogram besteld. als is in g oede orde ontvangen. en mijn vissen genieten ervan.
Beschrijf hier uw ervaring
mijn eerste aankoop. ik had wormen nodig voor mijn aquarium vissen. heb 2 kilogram besteld. als is in g oede orde ontvangen. en mijn vissen genieten ervan.
Verbeterpunten of tips
nog niet. dit was mijn eerste bestelling