1 Dag nadat ik mijn schoenen heb besteld kreeg ik toevallig een waardebon van Runforkika voor All4running. In plaats van achteraf het bedrag van 20 euro over maken moet ik de schoenen terugsturen en precies dezelfde opnieuw bestellen. Dus ze verspillen liever de tijd van mij, medewerkers van PostNL en hun eigen medewerkers in plaats van dat ze gewoon het bedrag van de waardebon achteraf over te maken wat een kleine moeite is. Schoenen had ik al gedragen, omdat ik pas 3 dagen na mijn chat een reactie kreeg per mail en ze hierdoor sowieso niet meer kon terugsturen. Doneer die 20 euro maar aan KiKa voor me die je hierdoor hebt bespaard, thanks :)
Sterke punten
Website is goed, maar klantenservice is verschrikkelijk
Verbeterpunten of tips
Klantenservice is verschrikkelijk
Reactie All4running:
Beste Jeffrey,
Hartelijk dank voor je review en onze excuses dat dit niet naar wens is opgelost.
Wij hebben nogmaals naar de situatie gekeken en je hebt hierin helemaal gelijk! Dit had sneller en makkelijker voor je opgelost moeten worden.
Wij hebben daarom alsnog de kortingscode voor je toegepast en het bedrag van € 20 aan je teruggestort.
Wij hopen dat je inmiddels met veel plezier rent op je nieuwe schoenen.
Met vriendelijke groet,
Elise
All4running