Kennelijk leveren ze zelf geen containers, maar zijn ze een tussenpartij. Levering ging prima, ophalen ervan niet per se. De afval verwerker (andere partij) heeft dit prima opgelost. Afval.nl had hierin wel een betere tussenpartij kunnen zijn. communicatie is niet hun sterkste punt.
Sterke punten
Geen.
Verbeterpunten of tips
- Communicatie kan beter
- Als het vinkje van “vooraf bellen” aangevinkt is, is het ook wel handig als de chauffeur ook daadwerkelijk belt.
- even na bellen of alles in orde is zou de klantbeleving verbeteren. Na problemen is dit een must!
Reactie Afval.nl:
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Excuses dat het ophalen van uw container niet vlekkeloos is verlopen.
Wij hebben uw klachten ontvangen en inmiddels ook terugkoppeling gegeven.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl