Reviews

Afval.nl

8.9 / 10
10297 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Geen

2/10

Niet goed, container is voortijdig opgehaald in Den Haag vanwege kerst, dit niet of slecht gecommuniceerd. Wij hebben hier geen rekening mee gehouden en zijn daardoor in de problemen gekomen.

Sterke punten

het negatief punt is wat blijft hangen dus geen sterke punt

Verbeterpunten of tips

Duidelijk aangeven in de email en op de website als de container met kerst voortijdig wordt opgehaald in Den Haag

Reactie Afval.nl:

Beste,
hartelijk bedankt voor uw review.
Wij vinden het spijtig te lezen dat u geen rekening hebt gehouden met de regels van de gemeente Den Haag. Wij zijn niet de partij die dit voor u regelt. U dient zelf contact op te nemen met de gemeente Den Haag over regels m.b.t. het plaatsen containers.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl


Score voor Afval.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee