Niet goed, container is voortijdig opgehaald in Den Haag vanwege kerst, dit niet of slecht gecommuniceerd. Wij hebben hier geen rekening mee gehouden en zijn daardoor in de problemen gekomen.
Sterke punten
het negatief punt is wat blijft hangen dus geen sterke punt
Verbeterpunten of tips
Duidelijk aangeven in de email en op de website als de container met kerst voortijdig wordt opgehaald in Den Haag
Reactie Afval.nl:
Beste,
hartelijk bedankt voor uw review.
Wij vinden het spijtig te lezen dat u geen rekening hebt gehouden met de regels van de gemeente Den Haag. Wij zijn niet de partij die dit voor u regelt. U dient zelf contact op te nemen met de gemeente Den Haag over regels m.b.t. het plaatsen containers.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl