Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de technieker ervaren?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

M. D.

De uitleg van de verkoper was zeer goed maar hij was niet goed op de hoogte van de diverse premies die men kon krijgen bij VAPH - de provincie en de gemeebnte ofwel was dat zijn taak niet om... De uitleg van de verkoper was zeer goed maar hij was niet goed op de hoogte van de diverse premies die men kon krijgen bij VAPH - de provincie en de gemeebnte ofwel was dat zijn taak niet om hierover te praten.

A. D. H.

Goed, tevreden

G. V.

Ben zeer tevreden over plaatsing

L. T.

Ik ben heel tevreden; 'k voel me iedere keer alsof ik met de kabelbaan de bergen in ga.

M. D. C.

Goede info.
Levering: tijd +/-
Montage: snel en netjes

C. D.

Nooit klachten over gehoord

M. W.

Heel correct, enkel slechte afspraak met verkoper i.v.m. stopcontact

M. Van Bracht

In verband met een storing hebben wij onlangs contact opgenomen met Thijssenkrupp. Na ongeveer 20 minuten allerlei instructie telefonisch van een monteur te hebben doorgekregen zat er nog steeds... In verband met een storing hebben wij onlangs contact opgenomen met Thijssenkrupp. Na ongeveer 20 minuten allerlei instructie telefonisch van een monteur te hebben doorgekregen zat er nog steeds geen beweging in de lift.
Dus bleef er niets anders over om een afspraak met een monteur te maken. Per slot van rekening is er een onderhoudscontract afgesloten. De monteur had het euvel in letterlijk twee tellen verholpen. Je had het knopje van de lift langer moeten vasthouden. Wij waren stom verbaasd waarom hij dat niet in het 20 minuten durende telefonisch gesprek had aangegeven. Daarop volgde een service - factuur van € 113,-- (met een belachelijk hoog uurtarief van
€ 94,97 per uur. en voorrijkosten van € 103,63 ! .
Toch nog even gebeld met ThijssenKrupp. De telefoniste vond het normaal dat de monteur er niet op had gewezen dat de knop op de traplift lang ingedrukt moest blijven voordat het toestel reageerde! Samengevat: Slechte telefonische begeleiding en instructie en weinig begrip voor een jarenlange klant en een gepeperde rekening met een waanzinnig hoog uurtarief.

Van Bracht

Slechte communicatie door servicemonteur. Hierdoor een gepeperde factuur met een enorm hoog uurtarief ontvangen.