Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de technieker ervaren?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Mirjam Muhr

Slecht ... na enkele jaren kom je erachter dat de rolstoel niet langs de lift kan ... wie mag er voor deze wanprestatie opdraaien de klant . Lift is naast de voordeur... gaat de bel zie maar hoe je... Slecht ... na enkele jaren kom je erachter dat de rolstoel niet langs de lift kan ... wie mag er voor deze wanprestatie opdraaien de klant . Lift is naast de voordeur... gaat de bel zie maar hoe je de deur open doet .. wil je weg zie maar hoe je buiten komt .

M. D.

Door reclame in Cava.
Heel vriendelijke adviseur heel goede uitleg.
Knappe, zeer nette, leuke technieker
Is nu weer met plezier 'de trappen doen'

J. D. M.

Vlotte communicatie, vriendelijk

M. V.

Gelukkig heb ik eindelijk mijn traplift! Ik heb lang geaarzeld (wat tegenkanting van mijn dochters - de zeer hoge installatieprijs!), té lang geaarzeld, want ik had me veel pijn en moeite kunnen... Gelukkig heb ik eindelijk mijn traplift! Ik heb lang geaarzeld (wat tegenkanting van mijn dochters - de zeer hoge installatieprijs!), té lang geaarzeld, want ik had me veel pijn en moeite kunnen besparen. Maar kom, einde goed, alles goed. Ik voel me gerust nu en zelfs jonger!

M. M.

Ik ben tevreden over mijn traplift, mijn technieker Angelo M heeft goed en proper gewerkt en alles goed uitgelegd, moest idereen zo werken heel goed, ik mankeer nog enkel zo een katsoe voor op... Ik ben tevreden over mijn traplift, mijn technieker Angelo M heeft goed en proper gewerkt en alles goed uitgelegd, moest idereen zo werken heel goed, ik mankeer nog enkel zo een katsoe voor op hendel dit zat er gescheurd bij. technieker ging er ééntje bestelle maar ik heb dit nog niet gekregen

A. H.

Na gebruik van de trappenlift gedurende 8 dagen, is hij voor 100% meegevallen.
Na gebruik van de trappenlift gedurende 8 dagen, is hij voor 100% meegevallen.
Ik kan mijn niet indenken waar ik een fout vaststelde en of ik een verbetering zou kunnen melden. Mijn beoordeling van overal vijf sterren is correct en juist.
Bij de technieker doe ik er graag nog één ster bij.

V-D

Wij zijn zeer tevrede over de traplift. Als klein puntje zouden wij willen opmerken dat het serviceovereenkomst vrij duur uitvalt in vergelijking met bv Touring Wegenhulp voor de auto.
189,44...
189,44 Euro is telkens weer een serieuze hap uit ons inkomen maar des ondanks zullen wij ons toch maar aansluiten.

H. L.

Alle activiteiten zijn perfect naar wens en volgens afspraak verlopen. Puik werk!
Met dank voor de snelle levering en de zeer goede installatie van de traplift!