Miguel Lagae

Niet goed, donderdag bestelling geplaatst, op site stond levering de dag erna,had ballonnen nodig tegen zondag, nu maandag staat er op de track en trace van post NL dat ze het pakket nog niet... Niet goed, donderdag bestelling geplaatst, op site stond levering de dag erna,had ballonnen nodig tegen zondag, nu maandag staat er op de track en trace van post NL dat ze het pakket nog niet ontvangen hebben. Zal zeker niet meer bestellen bij jullie!!

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet op de gewenste datum hebt ontvangen. Uiteraard is retourneren geen probleem mocht dit naar wens zijn. Wij zien je... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet op de gewenste datum hebt ontvangen. Uiteraard is retourneren geen probleem mocht dit naar wens zijn. Wij zien je graag terug bij een volgend feest!

Ema

Schrijv dat vandaag kopen En morgen aan huis maar niet waar

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Momenteel wijken de bezorgtijden wat af in verband met de drukte en Covid-19. Dit hebben wij ook vermeldt staan op onze website: "*Let op: de bezorging kan afwijken... Dank voor je beoordeling. Momenteel wijken de bezorgtijden wat af in verband met de drukte en Covid-19. Dit hebben wij ook vermeldt staan op onze website: "*Let op: de bezorging kan afwijken wegens drukte bij DHL en PostNL". Heb je nog een vraag? Wij helpen je graag!

Super snelle levering

Vandenhouten Melissa

Ik had mijn bestelling super rap en dat is fijn :-)

Annelies

Alles tijdig verzonden.
Vlotte levering

Joanna

Het pakje was super snel geleverd en prima ingepakt. Spijtig dat alle kindermaatjes uitverkocht waren. Toch een prima prijs-kwaliteit kostuum voor een Piet.

Machiels mandy

Geweldig . Snelle levering

Knockaert Sofie

Super snelle levering

Marte

Mooie materialen, enkel de aftelkalender voor kerst werkt niet. Deze zal ik retourneren. Snelle levering, goed verpakt.

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze materialen. Jammer om te vernemen dat de aftelkalender defect is. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact... Dank voor je beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze materialen. Jammer om te vernemen dat de aftelkalender defect is. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag!